Contact en service

WIJ HELPEN JE GRAAG MET AL JE VRAGEN OVER JE LEERMIDDELEN

Belangrijke informatie

Update digitaal studiemateriaal 12-10 - Heb je jouw licenties nog niet geactiveerd of is activeren niet gelukt? Volg altijd eerst onderstaande stappen. In de meeste gevallen werken je licenties hierna.

  • Start je internetbrowser op in de privémodus. Zo weet je zeker dat er geen verkeerde gegevens worden overgenomen. (voor Internet Explorer, Firefox en Edge > ctrl + shift + p. Voor Chrome > ctrl + shift + n)
  • Bij veel scholen moet je eerst inloggen op het schoolportaal. Controleer op studers.nl/bundle de route van jouw school.
  • Volg deze route om bij je licenties in Bundle te komen.
  • Ga in Bundle naar “Mijn aankopen” om je licenties te activeren.
  • Zie je hier nog geen licenties staan? Klik dan op "Aankopen ophalen";.
  • Vul hier het e-mailadres en klantnummer in waarmee besteld is (dus niet van de gebruiker). Zo koppel je de licenties aan je eigen (school)account.
  • Ophalen gelukt? Het kan enkele minuten duren voordat de ‘slotjes’ van je licenties zijn verdwenen. Log daarom even opnieuw in en uit.

Bereikbaarheid klantenservice - Het is momenteel druk bij onze klantenservice. Onze wacht- en reactietijden kunnen nog langer zijn dan je van ons gewend bent. We doen ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Op deze pagina vind je veel antwoorden op veelgestelde vragen. Wil je retourneren of annuleren? Dit kun je makkelijk zelf regelen via Mijn Studers.

Vind, wijzig en regel alles in mijn studers

Veelgestelde vragen

Neem contact op

Kun je het antwoord op jouw vraag niet vinden tussen de veelgestelde vragen?

Wij zitten klaar om je te helpen!

Adres

Bezoekadres:
Nieuw Amsterdamsestraat 40,
7814 VA Emmen

BEL ONS
088-20 30 330
8.30 - 17.00
Doe 's ff sociaal

Like of volg ons op Facebook of Insta en blijf op de hoogte van de leukste acties en nieuwtjes over Studers!

Winkelwagen
Sluiten