Menu
Sluiten

Value Proposition Design: How to Make Stuff People Want

Osterwalder, Alexander Pigneur, Yves Papadakos, Patricia Bernarda, Gregory Smith, Alan
ISBN/EAN 9781118968055
Druk 1
1. Canvas 1.1 Customer Profile 10 1.2 Value Map 26 1.3 fit 40 2. Design 2.1 Prototyping Possibilities 74 2.2 Starting Points 86 2.3 understanding Customers 104 2.4 Making Choices 120 2.5 finding the Right Business Model 142 2.6 Designing in Established organizations 158 3. Test 3.1 What to Test 188 3.2 Testing Step-by-Step 196 3.3 Experiment library 214 3.4 Bringing it All Together 238 4. Evolve Create Alignment 260 Measure & Monitor 262 improve Relentlessly 264 Reinvent Yourself Constantly 266 Taobao: Reinventing (E-)Commerce 268 Glossary 276 Core Team 278 Prereaders 279 Bios 280 index 282
€ 37,43
Op voorraad
Op voorraad. Vandaag besteld, uiterlijk 22-08 bezorgd
Aantal
Compleet
Alles voor jouw opleiding
24/7 op de hoogte
Volg je bestelling in Mijn Studers
Op tijd
Bij je thuisbezorgd
Winkelwagen
Sluiten