• Alles voor jouw opleiding
  • Ook 2e hands studieboeken

Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective

Belch, George Belch, Michael  |  eBook

9781260590210 - Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective
2e hands

Artikelomschrijving

Van dit artikel (9781260590210 / Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective) is nog geen omschrijving beschikbaar.

Specificaties

Auteur Belch, George Belch, Michael
ISBN/EAN 9781260590210
Druk 12
Verschijningsvorm eBook i
Licentieduur eBook online lezen: 365 days
eBook offline lezen (downloaden): Oneindig
€ 50,13
Direct beschikbaar

Artikelomschrijving

Van dit artikel (9781260590210 / Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective) is nog geen omschrijving beschikbaar.

Specificaties

Auteur Belch, George Belch, Michael
ISBN/EAN 9781260590210
Druk 12
Verschijningsvorm eBook i
Licentieduur eBook online lezen: 365 days
eBook offline lezen (downloaden): Oneindig