Advertising & IMC: Principles and Practice with MyMarketingLab
Artikelomschrijving
Van dit artikel (9781292056487 / Advertising & IMC: Principles and Practice with MyMarketingLab) is nog geen omschrijving beschikbaar
Bestel: Advertising & IMC: Principles and Practice with MyMarketingLab
Bestel Advertising & IMC: Principles and Practice with MyMarketingLab met ISBN/EAN 9781292056487 snel en eenvoudig.
Wij maken je studietijd zo makkelijk mogelijk, zodat jij slim kunt studeren. Ook voor handige studietips en de rest van je studiespullen ben je bij ons aan het juiste adres. Zo haal je álles uit je studie(tijd)!
Onze voordelen
- Korting op studieboeken
- Leuke studie gerelateerde deals
- In- en verkoop van tweedehands studieboeken
Specificaties
ISBN/EAN | 9781292056487 |
Druk | 1 |
Artikelomschrijving
Van dit artikel (9781292056487 / Advertising & IMC: Principles and Practice with MyMarketingLab) is nog geen omschrijving beschikbaar
Bestel: Advertising & IMC: Principles and Practice with MyMarketingLab
Bestel Advertising & IMC: Principles and Practice with MyMarketingLab met ISBN/EAN 9781292056487 snel en eenvoudig.
Wij maken je studietijd zo makkelijk mogelijk, zodat jij slim kunt studeren. Ook voor handige studietips en de rest van je studiespullen ben je bij ons aan het juiste adres. Zo haal je álles uit je studie(tijd)!
Onze voordelen
- Korting op studieboeken
- Leuke studie gerelateerde deals
- In- en verkoop van tweedehands studieboeken
Specificaties
ISBN/EAN | 9781292056487 |
Druk | 1 |