• Alles voor jouw opleiding
  • Ook 2e hands studieboeken

Maken van een communicatieplan

Doorn

9789001205027 - Maken van een communicatieplan
2e hands

Artikelomschrijving

In dit boek staat het communicatieplan centraal Studenten en communicatiemedewerkers kunnen er direct mee aan de slag. Het maken van een communicatieplan wordt uitgewerkt voor elk van de vier communicatiedisciplines: marketingcommunicatie, interne communicatie, concerncommunicatie en corporate communicatie. Hierdoor sluit het boek naadloos aan op de praktijk en is het goed bruikbaar bij projecten in het onderwijs. Maken van een communicatieplan is een praktijboek. Toch krijgt de theoretische onderbouwing ruime aandacht, waardoor dit boek een degelijke inleiding vormt op het communicatiemanagement. Voor de tweede druk is een website ontwikkeld. Hierop is gratis docentenmateriaal beschikbaar voor docenten die de methode voorschrijven. Voor studenten bevat de site aanvullend studie- en oefenmateriaal. Inclusief Website: www.makenvaneencommunicatieplan. wolters.nl

Specificaties

Auteur Doorn
ISBN/EAN 9789001205027
Druk 2
Uitverkocht

Artikelomschrijving

In dit boek staat het communicatieplan centraal Studenten en communicatiemedewerkers kunnen er direct mee aan de slag. Het maken van een communicatieplan wordt uitgewerkt voor elk van de vier communicatiedisciplines: marketingcommunicatie, interne communicatie, concerncommunicatie en corporate communicatie. Hierdoor sluit het boek naadloos aan op de praktijk en is het goed bruikbaar bij projecten in het onderwijs. Maken van een communicatieplan is een praktijboek. Toch krijgt de theoretische onderbouwing ruime aandacht, waardoor dit boek een degelijke inleiding vormt op het communicatiemanagement. Voor de tweede druk is een website ontwikkeld. Hierop is gratis docentenmateriaal beschikbaar voor docenten die de methode voorschrijven. Voor studenten bevat de site aanvullend studie- en oefenmateriaal. Inclusief Website: www.makenvaneencommunicatieplan. wolters.nl

Specificaties

Auteur Doorn
ISBN/EAN 9789001205027
Druk 2