• Alles voor jouw opleiding
  • Ook 2e hands studieboeken

Dialogisch denken

Robben, M. . Vleugels, H.

9789013020922 - Dialogisch denken
2e hands

Artikelomschrijving

Merken, consumenten en directe communicatie. Ze lijken alle drie op drift in het informatietijdperk. Is het mogelijk om een win-winsituatie te creëren? Net nu merken de kans hebben de consument betaalbaar en zeer gericht te bereiken, neemt de consument vo

Specificaties

Auteur Robben, M. . Vleugels, H.
ISBN/EAN 9789013020922
Druk 1
Uitverkocht

Artikelomschrijving

Merken, consumenten en directe communicatie. Ze lijken alle drie op drift in het informatietijdperk. Is het mogelijk om een win-winsituatie te creëren? Net nu merken de kans hebben de consument betaalbaar en zeer gericht te bereiken, neemt de consument vo

Specificaties

Auteur Robben, M. . Vleugels, H.
ISBN/EAN 9789013020922
Druk 1