• Alles voor jouw opleiding
  • Ook 2e hands studieboeken

Verkoop en verkoopmanagement

Jobber, David Lancaster, Geoffrey

9789043026987 - Verkoop en verkoopmanagement

Artikelomschrijving

Verkoop en verkoopmanagement schept een volledig en helder beeld van de theoretische en de praktische kant van het vakgebied. Zowel de rol van de verkoper als die van de verkoopmanager wordt behandeld. In vijf delen komen de volgende onderwerpen aan bod: het verkoopperspectief, de verkoopomgeving, verkooptechnieken, verkoopmanagement en controle en beheer. Elk deel wordt afgesloten met een uitgebreide case. In deze negende editie is er meer aandacht voor verkoop binnen een business-to-businessomgeving. Geïntegreerde verkoopstrategie komt aan bod met daarbij een bespreking van het 4S-model en sales scorecards. Tot slot is er een duidelijkere scheiding aangebracht tussen de vakgebieden verkoop en marketing. Verkoop en verkoopmanagement wordt geleverd met een toegangscode voor de studiewebsite Pearson XTRA. Op www.pearsonxtra.nl is voor zowel studenten als docenten extra studie- en lesmateriaal beschikbaar, zoals videocases, extra vragen en een digitale versie van het boek. David Jobber is hoogleraar marketing aan de Bradford University. Geoff Lancaster is decaan aan de Londen School of Commerce. De Nederlandstalige bewerking is verzorgd door Kurt De Blick, Hans Dekker en Patrick Stroobandt. Zij doceren verkoopgerelateerde vakken aan hogescholen en universiteiten. Bovendien zijn ze actief als sales consultants voor verschillende Nederlandse en Belgische bedrijven.

Specificaties

Auteur Jobber, David Lancaster, Geoffrey
ISBN/EAN 9789043026987
Druk 9
€ 59,50
Op voorraad. Verwachte bezorgdatum: 20-11
2e hands

Ook 2e hands beschikbaar!

€ 42,54 Je bespaart € 16,96
Op voorraad. Verwachte bezorgdatum: 20-11

Artikelomschrijving

Verkoop en verkoopmanagement schept een volledig en helder beeld van de theoretische en de praktische kant van het vakgebied. Zowel de rol van de verkoper als die van de verkoopmanager wordt behandeld. In vijf delen komen de volgende onderwerpen aan bod: het verkoopperspectief, de verkoopomgeving, verkooptechnieken, verkoopmanagement en controle en beheer. Elk deel wordt afgesloten met een uitgebreide case. In deze negende editie is er meer aandacht voor verkoop binnen een business-to-businessomgeving. Geïntegreerde verkoopstrategie komt aan bod met daarbij een bespreking van het 4S-model en sales scorecards. Tot slot is er een duidelijkere scheiding aangebracht tussen de vakgebieden verkoop en marketing. Verkoop en verkoopmanagement wordt geleverd met een toegangscode voor de studiewebsite Pearson XTRA. Op www.pearsonxtra.nl is voor zowel studenten als docenten extra studie- en lesmateriaal beschikbaar, zoals videocases, extra vragen en een digitale versie van het boek. David Jobber is hoogleraar marketing aan de Bradford University. Geoff Lancaster is decaan aan de Londen School of Commerce. De Nederlandstalige bewerking is verzorgd door Kurt De Blick, Hans Dekker en Patrick Stroobandt. Zij doceren verkoopgerelateerde vakken aan hogescholen en universiteiten. Bovendien zijn ze actief als sales consultants voor verschillende Nederlandse en Belgische bedrijven.

Specificaties

Auteur Jobber, David Lancaster, Geoffrey
ISBN/EAN 9789043026987
Druk 9