• Alles voor jouw opleiding
  • Ook 2e hands studieboeken

Economie van experiences

Boswijk, Albert Peelen, Ed Olthof, Steven

9789043028974 - Economie van experiences

Artikelomschrijving

"Albert Boswijk and his colleagues are the pre-eminent experts in Experience Management in Europe. This book brings all of their knowledge and wisdom together and is vital reading for anyone seeking to create value from experience." - Prof. Chris Voss. London Business School "Economy of Experiences_is_a great book that extends our ideas -- disagreeing with us on occasion! It pushes forward what we know about today's Experience Economy, focusing on those that are meaningful and co-created. (In fact, it wasn't until I read this_that I truly understood what 'co-creation' was all about.)__Anyone looking to create greater value for their customers should absorb its lessons. This wonderful book has many such lessons that anyone seeking to embrace the Experience Economy should embrace." - B. Joseph Pine II, co-author The Experience Economy_and Infi nite Possibility: Creating Customer Value on the Digital Frontier Albert Boswijk, Ed Peelen en Steven Olthof Economie van Experiences 4e editie Dit boek beschrijft de zoektocht om wezenlijke verbindingen te maken met je klanten. Wat kan je als organisatie aan waarde bijdragen om het leven van mensen aangenamer, gelukkiger, betekenisvoller én eenvoudiger te maken? Dit realiseren is niet zo eenvoudig als het lijkt. Dit boek beschrijft in vijf stappen hoe je betekenisvolle waarde kunt creëren als organisatie voor je klanten, je gasten, je medewerkers en de onderneming zelf. De basis is het individu, daarom gaan we uitvoerig in op de psychologie van de ervaring. Ook behandelen we stap voor stap de fundamenten van betekenisvolle belevenissen en de achterliggende ontwerpprincipes. Deze 4e herziene editie beschrijft nieuwe vormen van waardecreatie en nieuwe verdienmodellen. Het boek gaat dieper in op de netwerkeconomie en door toevoeging van nieuwe voorbeelden en cases is het een nog praktischer en zeer up-to-date leerboek geworden. Tevens zijn er aparte hoofdstukken gewijd aan toepas

Specificaties

Auteur Boswijk, Albert Peelen, Ed Olthof, Steven
ISBN/EAN 9789043028974
Druk 4
€ 46,50
Op voorraad. Verwachte bezorgdatum: 17-07
2e hands

Ook 2e hands beschikbaar!

€ 33,25 Je bespaart € 13,25
Op voorraad. Verwachte bezorgdatum: 17-07

Artikelomschrijving

"Albert Boswijk and his colleagues are the pre-eminent experts in Experience Management in Europe. This book brings all of their knowledge and wisdom together and is vital reading for anyone seeking to create value from experience." - Prof. Chris Voss. London Business School "Economy of Experiences_is_a great book that extends our ideas -- disagreeing with us on occasion! It pushes forward what we know about today's Experience Economy, focusing on those that are meaningful and co-created. (In fact, it wasn't until I read this_that I truly understood what 'co-creation' was all about.)__Anyone looking to create greater value for their customers should absorb its lessons. This wonderful book has many such lessons that anyone seeking to embrace the Experience Economy should embrace." - B. Joseph Pine II, co-author The Experience Economy_and Infi nite Possibility: Creating Customer Value on the Digital Frontier Albert Boswijk, Ed Peelen en Steven Olthof Economie van Experiences 4e editie Dit boek beschrijft de zoektocht om wezenlijke verbindingen te maken met je klanten. Wat kan je als organisatie aan waarde bijdragen om het leven van mensen aangenamer, gelukkiger, betekenisvoller én eenvoudiger te maken? Dit realiseren is niet zo eenvoudig als het lijkt. Dit boek beschrijft in vijf stappen hoe je betekenisvolle waarde kunt creëren als organisatie voor je klanten, je gasten, je medewerkers en de onderneming zelf. De basis is het individu, daarom gaan we uitvoerig in op de psychologie van de ervaring. Ook behandelen we stap voor stap de fundamenten van betekenisvolle belevenissen en de achterliggende ontwerpprincipes. Deze 4e herziene editie beschrijft nieuwe vormen van waardecreatie en nieuwe verdienmodellen. Het boek gaat dieper in op de netwerkeconomie en door toevoeging van nieuwe voorbeelden en cases is het een nog praktischer en zeer up-to-date leerboek geworden. Tevens zijn er aparte hoofdstukken gewijd aan toepas

Specificaties

Auteur Boswijk, Albert Peelen, Ed Olthof, Steven
ISBN/EAN 9789043028974
Druk 4