• Alles voor jouw opleiding
  • Ook 2e hands studieboeken

Een praktische kijk op Marketing- en strategiemodellen

Bekkers, Marleen

9789058754530 - Een praktische kijk op Marketing- en strategiemodellen

Artikelomschrijving

Wanneer gebrainstormd wordt over een nieuwe marketing- of bedrijfsstrategie, is het fijn als er beproefde modellen beschikbaar zijn, zodat geen belangrijke zaken over het hoofd worden gezien en het proces zo gestructureerd mogelijk verloopt. Ook deze derde, volledig herziene druk van Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen (inmiddels al 15.000 exemplaren verkocht) biedt een unieke mix van klassieke, beproefde modellen en recente, baanbrekende modellen, die zo zijn beschreven dat er direct mee gewerkt kan worden. Met online beschikbare interactieve worksheets en checklists van de modellen. Yousri Mandour Yousri Mandour is partner bij ICSB Marketing en Strategie (www.icsb.nl). Hij heeft jarenlange ervaring met de totstandkoming en implementatie van succesvolle strategieën voor organisaties in pde profit en non-profit sector. Marleen Bekkers Marleen Bekkers is partner bij ICSB Marketing en Strategie (www.icsb.nl). Zij heeft jarenlange ervaring met de totstandkoming en implementatie van succesvolle strategieën voor organisaties in pde profit en non-profit sector.

Specificaties

Auteur Bekkers, Marleen
ISBN/EAN 9789058754530
Druk 3
€ 39,99
Op voorraad. Verwachte bezorgdatum: 20-11
2e hands

Ook 2e hands beschikbaar!

€ 28,59 Je bespaart € 11,40
Op voorraad. Verwachte bezorgdatum: 20-11

Artikelomschrijving

Wanneer gebrainstormd wordt over een nieuwe marketing- of bedrijfsstrategie, is het fijn als er beproefde modellen beschikbaar zijn, zodat geen belangrijke zaken over het hoofd worden gezien en het proces zo gestructureerd mogelijk verloopt. Ook deze derde, volledig herziene druk van Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen (inmiddels al 15.000 exemplaren verkocht) biedt een unieke mix van klassieke, beproefde modellen en recente, baanbrekende modellen, die zo zijn beschreven dat er direct mee gewerkt kan worden. Met online beschikbare interactieve worksheets en checklists van de modellen. Yousri Mandour Yousri Mandour is partner bij ICSB Marketing en Strategie (www.icsb.nl). Hij heeft jarenlange ervaring met de totstandkoming en implementatie van succesvolle strategieën voor organisaties in pde profit en non-profit sector. Marleen Bekkers Marleen Bekkers is partner bij ICSB Marketing en Strategie (www.icsb.nl). Zij heeft jarenlange ervaring met de totstandkoming en implementatie van succesvolle strategieën voor organisaties in pde profit en non-profit sector.

Specificaties

Auteur Bekkers, Marleen
ISBN/EAN 9789058754530
Druk 3