• Alles voor jouw opleiding
  • Ook 2e hands studieboeken

De zeven geheimen van tevreden medewerkers

Rietjens, Ron

9789067205665 - De zeven geheimen van tevreden medewerkers
2e hands

Artikelomschrijving

Twee op de drie Nederlanders zijn niet tevreden over hun baan. Interessant is dat ze niet ontevreden genoeg zijn om er iets aan te doen. Dat is jammer. Een werknemer brengt immers een groot deel van zijn tijd op het werk door. En het hoe niet ingewikkeld te zijn om meer werkplezier te krijgen. Veel mensen denken dat ze een andere baan moeten zoeken, maar dat is in veel gevallen helemaal niet nodig.

Ontevredenheid over het werk hangt vaak samen met een moeizame relatie tussen werknemer en leidinggevende. Beiden hebben er belang bij om hier iets aan te doen. Het boek De zeven geheimen van tevreden medewerkers richt zich in eerste instantie op de medewerker.

Het boek helpt te analyseren waar de ontevredenheid vandaan komt en geeft praktische handvatten om er iets aan te doen. Zoals aanwijzingen hoe je op een e ectieve manier kritiek kunt geven. En hoe je productiever kunt worden door slimmer in plaats van harder te werken. Je krijgt veel voorbeelden uit de praktijk die beschrijven hoe het niet moet én voorbeelden hoe het ook kan.

De zeven geheimen van tevreden medewerkers is primair bedoeld voor werknemers die meer voldoening uit hun werk willen halen. Daarnaast is het boek een aanrader voor preventiemedewerkers, arboprofessionals en managers, die willen bijdragen aan een grotere medewerkertevredenheid.

Specificaties

Auteur Rietjens, Ron
ISBN/EAN 9789067205665
Druk 1
Uitverkocht

Artikelomschrijving

Twee op de drie Nederlanders zijn niet tevreden over hun baan. Interessant is dat ze niet ontevreden genoeg zijn om er iets aan te doen. Dat is jammer. Een werknemer brengt immers een groot deel van zijn tijd op het werk door. En het hoe niet ingewikkeld te zijn om meer werkplezier te krijgen. Veel mensen denken dat ze een andere baan moeten zoeken, maar dat is in veel gevallen helemaal niet nodig.

Ontevredenheid over het werk hangt vaak samen met een moeizame relatie tussen werknemer en leidinggevende. Beiden hebben er belang bij om hier iets aan te doen. Het boek De zeven geheimen van tevreden medewerkers richt zich in eerste instantie op de medewerker.

Het boek helpt te analyseren waar de ontevredenheid vandaan komt en geeft praktische handvatten om er iets aan te doen. Zoals aanwijzingen hoe je op een e ectieve manier kritiek kunt geven. En hoe je productiever kunt worden door slimmer in plaats van harder te werken. Je krijgt veel voorbeelden uit de praktijk die beschrijven hoe het niet moet én voorbeelden hoe het ook kan.

De zeven geheimen van tevreden medewerkers is primair bedoeld voor werknemers die meer voldoening uit hun werk willen halen. Daarnaast is het boek een aanrader voor preventiemedewerkers, arboprofessionals en managers, die willen bijdragen aan een grotere medewerkertevredenheid.

Specificaties

Auteur Rietjens, Ron
ISBN/EAN 9789067205665
Druk 1