• Alles voor jouw opleiding
  • Ook 2e hands studieboeken

Marketingfacts Jaarboek 2022-2023

9789078972150 - Marketingfacts Jaarboek 2022-2023
2e hands

Artikelomschrijving

Marketing bestaat niet alleen bij de gratie van strategie en een holistisch perspectief op een segment of markt. Marketeers zijn bij uitstek professionals die in staat zijn om plannen âvan papier af te laten komenâ, te activeren en te realiseren in de vorm van nieuwe kanalen, verbeterde beleving bij klanten, gewijzigde prijsplannen, nieuwe proposities, aangescherpte merkpositioneringen en dat alles in communicatie met klanten. Die combinatie van creatief, strategisch vernuft en de capaciteit âto really put things in motionâ, maakt marketing heden-ten-dage tot één van de allerbelangrijkste functies binnen organisaties. Alles in dit boek is marketing en de inhoud is zéér actueel, met stats, onderzoek en cases van nú. Dit Jaar. Het NIMA Marketingfacts Jaarboek 2022-2023 is zo een studieboek, een naslagwerk, een marketing-update en een serie korte opleidingen in één. Elk hoofdstuk wordt per jaar aangepast door een team vaste marketingspecialisten uit de achterban van Marketingfacts en beroepsvereniging NIMA. Van student tot ondernemer, van vakdocent tot doorgewinterde senior marketeer: zodra je écht de laatste insights, overzichten of informatie over zoân deelgebied nodig hebt, volstaat het naslaan van een hoofdstuk. Geen boek dus dat je van cover tot cover leest, maar een serie bondige hoofdstukken die samen de essentie van marketing omvatten. Het vak en de functie. Van marketingstrategie tot customer experience, van media tot data analytics. Voor deze 17e editie zijn twee geheel nieuwe hoofdstukken toegevoegd: Marketing Technology en B2B-Marketing. Er zijn zijn vier Hot Topics uitgewerkt over Diversiteit in Marketing, het Marketing Team, de Duurzaamheidsparadox en het Moreel Marketing Kompas.

Specificaties

ISBN/EAN 9789078972150
Druk 1
€ 29,95
Nog niet verschenen. Vandaag besteld, 01-07 bezorgd

Artikelomschrijving

Marketing bestaat niet alleen bij de gratie van strategie en een holistisch perspectief op een segment of markt. Marketeers zijn bij uitstek professionals die in staat zijn om plannen âvan papier af te laten komenâ, te activeren en te realiseren in de vorm van nieuwe kanalen, verbeterde beleving bij klanten, gewijzigde prijsplannen, nieuwe proposities, aangescherpte merkpositioneringen en dat alles in communicatie met klanten. Die combinatie van creatief, strategisch vernuft en de capaciteit âto really put things in motionâ, maakt marketing heden-ten-dage tot één van de allerbelangrijkste functies binnen organisaties. Alles in dit boek is marketing en de inhoud is zéér actueel, met stats, onderzoek en cases van nú. Dit Jaar. Het NIMA Marketingfacts Jaarboek 2022-2023 is zo een studieboek, een naslagwerk, een marketing-update en een serie korte opleidingen in één. Elk hoofdstuk wordt per jaar aangepast door een team vaste marketingspecialisten uit de achterban van Marketingfacts en beroepsvereniging NIMA. Van student tot ondernemer, van vakdocent tot doorgewinterde senior marketeer: zodra je écht de laatste insights, overzichten of informatie over zoân deelgebied nodig hebt, volstaat het naslaan van een hoofdstuk. Geen boek dus dat je van cover tot cover leest, maar een serie bondige hoofdstukken die samen de essentie van marketing omvatten. Het vak en de functie. Van marketingstrategie tot customer experience, van media tot data analytics. Voor deze 17e editie zijn twee geheel nieuwe hoofdstukken toegevoegd: Marketing Technology en B2B-Marketing. Er zijn zijn vier Hot Topics uitgewerkt over Diversiteit in Marketing, het Marketing Team, de Duurzaamheidsparadox en het Moreel Marketing Kompas.

Specificaties

ISBN/EAN 9789078972150
Druk 1