• Alles voor jouw opleiding
  • Ook 2e hands studieboeken

Digitale Marketingstrategie

Lancee, Emile

9789082126044 - Digitale Marketingstrategie

Artikelomschrijving

De winnaar wordt 1 december aanstaande bekend gemaakt. Uit meer dan 50 marketingboeken zijn dit jaar 11 boeken genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2015. In willekeurige volgorde: Cex Sells - Beate van Dongen Crombags en Deborah Wietzes Online Brand Identity - Joris Merks-Benjaminsen When digital Becomes Human - Steven van Belleghem Digitale marketingstrategie - Emile Lancee Voodoo marketing - Ronald Voorn en Jan Dijkgraaf Kijken, kijken, anders kopen - Cor Molenaar Exponentiële organisaties - Salim Ismail, Yuri van Geest Verbinden is het nieuwe verkopen - Roel Welsing The Network always wins - Peter Hinssen Is jouw bedrijf wel Merkwaardig genoeg - Kasper Klaarenbeek Managing Private Labels - Koen de Jong Voorafgaand aan de uitreiking zullen alle auteurs op 1 december hun boek toelichten. Aansluitend wordt de winnaar bekend gemaakt.

Specificaties

Auteur Lancee, Emile
ISBN/EAN 9789082126044
Druk 3
€ 64,95
Verwachte bezorgdatum: 29-10

Artikelomschrijving

De winnaar wordt 1 december aanstaande bekend gemaakt. Uit meer dan 50 marketingboeken zijn dit jaar 11 boeken genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2015. In willekeurige volgorde: Cex Sells - Beate van Dongen Crombags en Deborah Wietzes Online Brand Identity - Joris Merks-Benjaminsen When digital Becomes Human - Steven van Belleghem Digitale marketingstrategie - Emile Lancee Voodoo marketing - Ronald Voorn en Jan Dijkgraaf Kijken, kijken, anders kopen - Cor Molenaar Exponentiële organisaties - Salim Ismail, Yuri van Geest Verbinden is het nieuwe verkopen - Roel Welsing The Network always wins - Peter Hinssen Is jouw bedrijf wel Merkwaardig genoeg - Kasper Klaarenbeek Managing Private Labels - Koen de Jong Voorafgaand aan de uitreiking zullen alle auteurs op 1 december hun boek toelichten. Aansluitend wordt de winnaar bekend gemaakt.

Specificaties

Auteur Lancee, Emile
ISBN/EAN 9789082126044
Druk 3