• Alles voor jouw opleiding
  • Ook 2e hands studieboeken
  • Op tijd thuisbezorgd
9789082126044 - Digitale Marketingstrategie

Digitale Marketingstrategie

Lancee, Emile
9789082126044 - Digitale Marketingstrategie
ISBN/EAN 9789082126044
Druk 3
De winnaar wordt 1 december aanstaande bekend gemaakt. Uit meer dan 50 marketingboeken zijn dit jaar 11 boeken genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2015. In willekeurige volgorde: Cex Sells - Beate van Dongen Crombags en Deborah Wietzes Online Brand Identity - Joris Merks-Benjaminsen When digital Becomes Human - Steven van Belleghem Digitale marketingstrategie - Emile Lancee Voodoo marketing - Ronald Voorn en Jan Dijkgraaf Kijken, kijken, anders kopen - Cor Molenaar Exponentiële organisaties - Salim Ismail, Yuri van Geest Verbinden is het nieuwe verkopen - Roel Welsing The Network always wins - Peter Hinssen Is jouw bedrijf wel Merkwaardig genoeg - Kasper Klaarenbeek Managing Private Labels - Koen de Jong Voorafgaand aan de uitreiking zullen alle auteurs op 1 december hun boek toelichten. Aansluitend wordt de winnaar bekend gemaakt.
€ 64,95
Op voorraad
Op voorraad. Vandaag besteld, uiterlijk 17-01 bezorgd
Aantal
Compleet
Alles voor jouw opleiding
24/7 op de hoogte
Volg je bestelling in Mijn Studers
Op tijd
Bij je thuisbezorgd