Media onder de loep

Cool, Ina
ISBN/EAN 9789462927452
Druk 4
Media, raak er tegenwoordig maar wijs uit. Het Belgische medialandschap is steeds in beweging. Spelers komen en gaan, veranderen van naam of eigenaar. Trends zoals crossmedialiteit en convergentie zorgen ervoor dat de traditionele media opgaan in een ruimer, vaak complex landschap. Voor de communicatie-, reclame- en journalistieke sector is het uitermate belangrijk om bij te blijven. Het handboek Media onder de loep, analyse van de Belgische massamedia probeert orde te scheppen in deze chaotische mediawereld en biedt een degelijk en actueel overzicht van de Belgische mediasector. Naast overzichtelijke informatie in het handboek zelf, focust de digitale leeromgeving op actuele aanvullingen, recente evoluties, extra voorbeelden, boeiende cases, aanvullende opdrachten, mogelijke (examen)vragen met voorbeeldantwoorden en kritische doordenkers. Media onder de loep, analyse van de Belgische massamedia is dus een basis handboek met uitgebreide digitale ondersteuning voor docenten en studenten journalistiek, communicatiemanagement en bedrijfsmanagement. Daarnaast is het boeiend leesmateriaal voor al wie geïnteresseerd is in media, maar niet zo vertrouwd is met het mediajargon. Kortom, onontbeerlijk en toegankelijk materiaal voor elke (toekomstige) communicatie- en mediaprofessional!
€ 35,00
Op voorraad
Op voorraad. Vandaag besteld, uiterlijk 16-12 bezorgd
Aantal
Compleet
Alles voor jouw opleiding
Voordelig
Ook 2e hands boeken
Op tijd
Bij je thuisbezorgd
Winkelwagen
Sluiten