• Alles voor jouw opleiding
  • Ook 2e hands studieboeken

Sustainable Development Goals, duurzaam marketingmanagement

Marijs, Ad

9789490957148 - Sustainable Development Goals, duurzaam marketingmanagement
2e hands

Artikelomschrijving

In 2015 hebben de Verenigde Naties de Sustainable Development Goals (SDG's) aangenomen. De bedoeling is dat consumenten, ondernemingen en overheden deze doelen in 2030 hebben gehaald. Ze gaan over het behoud van de ecologische, sociale en economische waarden van onze wereld. Het eerste deel van het boek gaat over de SDG's en hoe ondernemingen ze in hun beleid kunnen implementeren.

Om deze doelen te behalen is aanpassing nodig van een aantal bedrijfsfuncties, zoals ook de marketing. Daarover gaat het tweede deel van dit boek. Aan de hand van de marketingmanagementcyclus komt aan de orde hoe ondernemingen hun marketinginspanningen duurzaam kunnen inrichten. Er komen veel best practices uit het bedrijfsleven over het voetlicht. Veel ruimte is ook benut voor instrumenten om duurzame marketing in de bedrijfsprocessen te verankeren.

Ad Marijs is docent economie aan de Hogeschool Windesheim te Zwolle en hij werkte mee aan een groot aantal leerboeken voor het HBO.



(196 pagina's, formaat 170 x 240 mm)

Specificaties

Auteur Marijs, Ad
ISBN/EAN 9789490957148
Druk 1
Uitverkocht

Artikelomschrijving

In 2015 hebben de Verenigde Naties de Sustainable Development Goals (SDG's) aangenomen. De bedoeling is dat consumenten, ondernemingen en overheden deze doelen in 2030 hebben gehaald. Ze gaan over het behoud van de ecologische, sociale en economische waarden van onze wereld. Het eerste deel van het boek gaat over de SDG's en hoe ondernemingen ze in hun beleid kunnen implementeren.

Om deze doelen te behalen is aanpassing nodig van een aantal bedrijfsfuncties, zoals ook de marketing. Daarover gaat het tweede deel van dit boek. Aan de hand van de marketingmanagementcyclus komt aan de orde hoe ondernemingen hun marketinginspanningen duurzaam kunnen inrichten. Er komen veel best practices uit het bedrijfsleven over het voetlicht. Veel ruimte is ook benut voor instrumenten om duurzame marketing in de bedrijfsprocessen te verankeren.

Ad Marijs is docent economie aan de Hogeschool Windesheim te Zwolle en hij werkte mee aan een groot aantal leerboeken voor het HBO.



(196 pagina's, formaat 170 x 240 mm)

Specificaties

Auteur Marijs, Ad
ISBN/EAN 9789490957148
Druk 1